1,5 m op de werkvloer en kantoor. Handen wassen, spullen afnemen, geen gezamenlijke lunch of vrijdagmiddag borrel.

Iedereen doet z’n best, maar toch?

Hoe houd je je personeel gemotiveerd? Hoe krijg je weer orders als je opdrachtgevers ook nog steeds aan het zoeken zijn naar hoe de markt zich gaat ontwikkelen?

Eerst de frustratie van niet mogen of kunnen werken, dan de ontevredenheid dat het allemaal zo lang duurt, nu de onzekerheid over of, hoe en wanneer business weer aantrekt, straks…

DISRUPT OR BE DISRUPTED

“Als het echt zo erg is, zouden we het allang moeten merken”, kreeg ik laatst terug van een ondernemer. Daar zit een kern van waarheid in, maar moet je wachten tot het je overkomt?

We kennen allemaal tijden dat je uit het lood geslagen wordt door iets wat je niet zag aankomen; persoonlijk, bedrijfsmatig, in je vriendenkring. Wat zou je gedaan hebben als je het wél had zien aankomen?

De wereld verandert sneller dan ooit. Business moeten zich harder dan ooit aanpassen om relevant te blijven. Allerlei starters krijgen mogelijkheden om nieuwe dingen uit te proberen. Technologie wordt steeds goedkoper en Internet of Things komt er aan.

Wake-up, zorg dat je op de hoogte bent!

Op 10 juni a.s. om 16.30 ga ik je nog meer vertellen van de wereld om ons heen. Hoe die gáát veranderen. Johan Cruijff zei “Je gaat het pas zien als je het door hebt”. Ik hoop je daarmee te kunnen helpen in een gratis Wake-up call sessie. Geef je op via deze LINK!

In de Wake-up call sessie worden de nieuwe ontwikkelingen getoond en wordt duidelijk hoe organisaties gebruik maken van exponentiële ontwikkelingen om in te spelen op een betere toekomst en hoe de technologische en bedrijfsmodelveranderingen die voor ons liggen het bedrijfsleven en de samenleving zullen beïnvloeden.

Ook worden de 11 aspecten gegeven waarmee uw organisatie zich kan oriënteren op de toekomst.

Geef je snel op voor de Wake-up call sessie. Je hebt nog maar een paar dagen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.